1st may 2010 ada concert double trouble...ROCK BEBEH!! ROCK!!...ini rock zaman2 aku nieh..memang takleh ketinggalan...awal2 lagi aku dah bli tiket...aku g ngan abang aku joned, n angah.. masa sampai Hartamas, jalan dah jam...kitorang lak memang agak lewat sebab aku kena keja ari tuh iaitu Hari Pekerja...lama gak jam...

Last2 sampai la gak kat Mont Kiara Equestrian Club setelah parking punya la jauh....masuk ja dah denga dah amy duk nyanyi..diorang buat kat indoor arena...agak kecik arena nieh...so memang penuh sendat aar... aku bediri agak jauh dari stage...nampak amy keciiiik je.....pastu abang aku dapat sms dari joned suh masuk ikut belakang stage....kat situ view lebih menarik aar...

Memang puas aar concert ni...suma lagu best2...tringat zaman mudo2 dulu...layan beb....concert abeh lebih kurang kul 12 tgh malam..aku sempat sambar selai t-shirt sheroi neko limited edition...agak lain la dari t-shirt yang aku slalu beli..bile nak pakai pun tatau laa...hehehe