Ari sabtu ari tuh aku p picnic..join budak-budak Jr sekolah aku dulu...aku bukannya kenal sangat pun ngan diorang nieh..aku kenal ngan Angah sorang ja...aku pun tak tahu camna aku leh terjebak...masa Angah memula ajak tuh aku on ja...mungkin dah lama aku tak beriadah kot..nak tenangkan fikiran yang dah macam furball nieh...serabut...

kitorang g Batang Kali..menarik gak tempat tu...tak ramai sangat orang..air pun jernih...kitorang betolak lam kul 9a.m camtuh....cuaca memang best..mendung jaa....memula aku cam malas ja nak mandi....tapi lelama tak tahan gak..cam best jaaa....air memang sejuk gila...aku menggigil tahap takleh nak control dah...



nieh laaa antara xtvt yang ada...lelaki menang...diulang..lelaki menang...hehehehe


Thanx guys...memang best...walaupun 'abang senior' senyap jaa...